Kontortrening; forebygging av rygg og skulderplage

Vis kart

Sliter du eller noen av kollegaene dine med vonde skuldre eller stiv rygg etter en lang arbeidsdag på kontoret. Har du vonde knær eller sliter med en hofte, er det vanskelig å delta på gruppetimer fordi man blir usikker på hva man kan gjøre.

Bedriftsidretten har gruppetrening for akkurat du som sliter litt med plager eller har begrensninger. Timen vil bestå av øvelser med fokus på styrke, kondisjon og balanse. Instruktør er Juliane Næss (bildet) som er fysioterapeut på Skagerak Fysio.

Programmet:

• Variere mellom stasjoner og sirkeltrening
  • Fokus på balanse, bevegelighet, koordinasjon, styrke og noe kondis
  • Programmet vil bestå av oppvarming, hoveddel og lett tøying -ca 60 min varighet

Treningsdatoer: 30.jan 6.feb 13.feb 20.feb 27.feb 6.mar 13.mar 20.mar 27.mar 3.apr 10.apr 24.apr 8.mai 15.mai 22.mai 5.jun 12.jun

Medlemspris 12 treninger kr 885,- ( kr 1120,- for øvrige)
Medlemspris 18 treninger kr 1325,- ( kr 1545,- for øvrige)

Medlemmer kontakter vestfold@bedriftsidrett.no for å få utdelt rabattkode.